2015年9月29日星期二

愛心便當@5th week, Sept.


這兩星期,學校有4天假期,所以每星期只需要煮一次便當。

懶媽習慣把家中的書不時重溫,上星期把幾本烹飪書從書櫃中取出,有空時便翻幾頁,呀女做功課時瞄到其中一本教授可愛便當的書(證明她做功課不大專心~~),立即放下筆問懶媽借來看看。

「嘩!好得意呀!」「好靚呀!」「媽媽我鍾意呢款、呢款、呢款……」
「媽媽我決定左,你,下次煮呢款俾我食啦!」呀女指著熊貓便當對我說。懶媽不以為然,反正她心思常變,日日想要吃的便當都不同。

昨天,呀女突然跟我說:「媽媽,你聽日記得用Hello Kitty個飯盒!」
懶媽問:「點解?」
呀女答:「你聽日要整熊貓便當嘛,Hello Kitty飯盒先夠位裝啊!」
隔了個長假期(Long Weekend),她依然記住,不過懶媽手藝不精,擔心變了個四不像,都是沒答應她。

立體的動物我真的做不來,不過平面的可以試一試。
  
本週的材料:
-澳洲穀飼雞下腿
-蕃茄
-甘筍
-毛茄

便當:蕃茄燴雞腿肉、灼毛茄甘筍、麥片飯 




要點:
- 雞腿肉切成長條,以少許低鹽豉油、黃糖、麻油醃片刻,蕃茄去皮切粒
- 雞腿煎至7成熟,加入蕃茄,加少許海鹽及冷開水,煮至滾,一會後熄火,讓餘溫把雞肉煮熟
- 用海帶醬唧出熊貓臉,用紫菜剪出5個圓形成眼、耳、鼻,用灼甘筍切出半圓形作嘴巴,其餘的甘筍與毛茄切條放配菜格

呀女食後感:乜有熊貓咩?我只見到Bear Bear熊噃!(呀女,你是否想以後只吃白飯?!?)



3 則留言:

  1. 你有冇買定d 日本便當書? 好得意咖, 我買左好多不過冇機會整...可能等阿女上左小學我都可以效法你

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有買呀, 佢就係睇到想叫我做, 但係我手工藝真係麻麻, 擔心整出嚟佢會喊~~~

      刪除